harry potter dziecko

Massively Multiplayer Online Games (MMOG) –

Światy internetowych wykorzystanie metod punktowych i uczestników w symulatorze. Skupiają się one EON wygraną a przegraną. MMOG komercyjne składają się z gier takich jak Everquest i World of Warcraft.

Non-światów –

Te światy są mniej gra-podobne, albo czasami nic gier w ogóle. Są one o wiele bardziej jak dostawców serwisów społecznościowych takich jak Facebook czy MySpace, ale trójwymiarowy funkcji symulacyjnych. Na przykład – 2 Życia, Active Worlds i Sims Online.

Czy wiesz, jakie korzyści światów online dla dzieci?

W wirtualnych światów dla małych dzieci, dzieci są zaangażowane w swobodnej nauki. Poprzez różne figury, perspektyw i pracy angażują się w scenariuszach, znowu i znowu pod różnymi kątami. Są one w stanie dokładnie zobaczyć, jakie podejście jest dla nich najlepsze. Te dzieci uczą się interakcji społecznych, jak skończyć doświadczył czym cyfrowo, jak kupować i sprzedawać w Internecie, jak powinno być w kulturze i społeczności, http://art-medicina.pl między innymi. Odkrywają umiejętności, które mogą potrzebować później w ich życiu.

– autor artykułu